Drodzy Państwo, w związku z pojawiającymi się wiadomościami dot. płatności za e-dziennik pragniemy poinformować, że dostęp do dziennika ( poprzez stronę www – logowanie na komputerze ) nadal będzie BEZPŁATNY.
Informacja o płatności jaka pojawia się na Państwa tablicy dotyczy wersji mobilnej tj. aplikacji na telefon eduVULCAN – JEDNAK NIE JEST TO OBOWIĄZKOWA PŁATNOŚĆ !! Sami Państwo wybierają, z której wersji będą korzystać
Wszelkie informacje oraz najczęściej zadawane pytania są dostępne pod adresem : https://dziennik.vulcan.edu.pl/akz/?_gl=1*aecvsu*_ga*ODkyNTY5OTY3LjE3MTQxMzIzNDU.*_ga_XPBK45R2TN*MTcyNDc1NzgxOC45LjEuMTcyNDc1ODY3OS4zNi4wLjA.*_gcl_au*MTI2MDQ1MDg4Mi4xNzE3NjU5OTE0
- Jak zaktualizować konto w Dzienniku VULCAN? Aktualizacja konta przebiega w 3 krokach.
Krok 1: Zaloguj się do Dziennika VULCAN.
Krok 2: Potwierdź dane Ucznia (wpisz ostatnie 4 cyfry numeru PESEL Ucznia).
Krok 3: Wybierz typ konta.
Jeśli korzystasz z aplikacji Dzienniczek VULCAN możesz zaktualizować swoje konto, także przy użyciu aplikacji.UWAGA: Aby wybrać zwykłe konto, konieczne jest zaktualizowanie konta przy użyciu Dziennika VULCAN (strona www). - Aplikacja mobilna Dzienniczek VULCAN nie wyświetla danych szkolnych. Co zrobić? Aplikacja mobilna Dzienniczek VULCAN została wyłączona w Twojej Szkole. Dla użytkowników zwykłego konta została zastąpiona nową responsywną stroną www.Dla użytkowników kont eduVULCAN aplikacja Dzienniczek VULCAN została zastąpiona aplikacją mobilną eduVULCAN. Możesz ją pobrać ze sklepów takich jak: Sklep Play, App Gallery i App Store. Aplikacja jest bezpłatna.
- Czy mogę zmienić konto eduVULCAN na zwykłe konto? Tak. Aby zmienić konto eduVULCAN na zwykłe konto, konieczne będzie poproszenie Wychowawcy klasy lub Pracownika Sekretariatu Szkoły o wygenerowanie kartki z nowym kodem jednorazowego dostępu i z jego użyciem ponowne przejście przez proces wyboru typu konta. W jego trakcie należy wybrać zwykłe konto szkolne. Szczegółowa instrukcja dot. tego procesu znajduje się na kartce z kodem jednorazowego dostępu.
- Które funkcje w aplikacji mobilnej eduVULCAN są bezpłatne, a które płatne? Aplikacja mobilna eduVULCAN (która jest bezpłatna) zawiera funkcje podstawowe (bezpłatne) i funkcje rozszerzone (płatne). Wykaz funkcji płatnych i bezpłatnych wskazuje poniższa tabela:
Każdy użytkownik konta eduVULCAN otrzyma na start bezpłatny dostęp do wszystkich funkcji rozszerzonych aplikacji, który aktywny będzie do 01.11.2024 r. Aby otrzymać bezpłatny dostęp do tych funkcji nie trzeba podejmować żadnych dodatkowych działań. W szczególności nie trzeba podawać danych karty płatniczej bądź innych danych do płatności – Z INFORMACJI UZYSKANYCH OD PRZEDSTAWICIELA FIRMY VULCAN WYNIKA, ŻE DATA WYŁĄCZENIA NIEKTÓRYCH FUNKCJI ROZSZERZONYCH MOŻE ZOSTAĆ PRZESUNIĘTA I NIE BĘDZIE TO 1.11.2024
5. Czy adres logowania (www) pozostaje taki sam, jak w zeszłym roku?
Aby zaktualizować konto, zaloguj się do Dziennika przy użyciu tego samego adresu logowania, z jakiego korzystałeś / korzystałaś w poprzednim roku.Już po aktualizacji konta, adres logowania będzie zależał od typu konta, który wybrałeś / wybrałaś:
– Konto zwykłe: adres podany jest na stronie www Szkoły.
– Konto eduVULCAN: adres jest jednakowy dla wszystkich, niezależnie do jakiej Szkoły uczęszcza Uczeń. Ten adres to: eduvulcan.pl